reklama

Je ako dym v očiach

Stískam  zovretú  päsť  pevne  rozhodnutá  viac  ho  už  nikdy  nevypustiť.  Bude  mi  patriť  navždy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

 Ktovie ako bude vyzerať v mojej dlani, možno mi splní želania ako zlatá rybka. Počúvam so zatajeným dychom, ovoniavam pomedzi prsty s očakávaním nostalgických spomienok. Je taký hebký, že mu moje dotyky môžu ublížiť. Vložím zovretú ruku do vrecka, aby nebodaj nevykĺzol, ďalšia šanca nebude. Zvedavosť prehlbuje pokušenie na sekundu povoliť zovretie a presvedčiť sa, či sa mu niečo nestalo.

 Päsť vo výške očí pomaly uvolňujem a sústredene striehnem na najmenší pohyb. Sklamaná roztvorím prsty dokorán a nechápavo sa obzerám. Stavila by som sa, že som ho mala, že mi patril, že som ho ovládla. Ako je to možné?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Hľadám odpoveď v zrkadle, v kalendároch, v tvárach detí, v napadaných listoch stromov, na fotkách, v známychneznámych pohľadoch.

 Je preč.

 Iba prekĺzol okolo tváriac sa, že je iba môj a škodoradostne sa navždy vzdiaľuje, aby ten istý žartík vyviedol na niekom úplne inom, na všetkých, ktorí v neho uverili.

 Asi by som ich mala varovať. Zastaviť a vyrozprávať ako sa veci majú.

 Radšej nie. Neuverili by mi. Roztvárajú dlane a snažia sa ho chytiť, istí si výsledkom. Ešte by ma vysmiali.

 A možno vôbec neexistuje...

Tamara Lučinská

Tamara Lučinská

Bloger 
  • Počet článkov:  122
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, ako ostatní, súčasťou niečoho veľkého a snažím sa to pochopiť. Zoznam autorových rubrík:  z komoryz ulicePohľadyCurriculum vitaeInými očamiNedeľná chvíľka poézieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu